Εξαλλος Τερίμ: «Πρέπει να ντρέπεσαι να δίνεις μόνο 4 λεπτά καθυστερήσεις» - Οι δηλώσεις μετά την ήττα
Διαβάστε παρακάτω όσα είπε ο Φατίχ Τερίμ μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τον ΠΑΟΚ.
Αναλυτικά όσα είπε ο Φατίχ Τερίμ μετά το Παναθηναϊκός–ΠΑΟΚ:
«Συγχαρητήρια στον ΠΑΟΚ, βρήκαμε αρκετές ευκαιρίες αλλα δεν καταφεραμε να σκοράρουμε. Συνήθως δεν λέω για τους διαιτητές, δεν αξίζει το ελληνικό πρωταθλημα διαιτητές χωρίς ποιότητα.
Πρεπει να ντρέπεσαι να δίνεις μόνο 4 λεπτα. Δεν λεω τίποτα για την κόκκινη ή τα φάουλ. Αν στέλνουν τέτοιους να μην στέλνουν καθόλου. Ειναι ο χειρότερος διαιτητής της Δανίας, δεν προσπαθώ να βρω δικαιολογία.
Δεν λέω για το λάθος που κάναμε και δεχτήκαμε γκολ αλλά αν είναι να στέλνουν τέτοιους διαιτητές να μην στέλνουν καθόλου.
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, ο νο1 στόχος - Τύπου Λάιλς ή Γιαμπουσέλε για το «5»
- Ασταμάτητος Κοτσόλης στον Παναθηναϊκό!
- Παναθηναϊκός: Στην Ολλανδία ο Ντέσερς - Το πλάνο επιστροφής του
- «Για αυτή την ομάδα είναι φαβορί ο Αταμάν»
- Πανέτοιμος να παίξει ο Ράστοντερ - Πότε θα τον δούμε με τη φανέλα του Παναθηναϊκού