Ζέκα: «Να σταματήσουμε το ποδόσφαιρο, αν...» (vid)
Ο Κάρλος Ζέκα έδωσε το σύνθημα για νίκη στην επόμενη αναμέτρηση απέναντι στον ΟΦΗ.
Αναλυτικά όσα είπε στην κάμερα της ΕΡΤ:
«Υπάρχει άγχος σε κάθε παιχνίδι. Αν δεν υπάρχει άγχος, να σταματήσουμε το ποδόσφαιρο.
Υπήρξαν τρία παιχνίδια που δεν είμασταν καλά, σήμερα έπρεπε να κερδίσουμε το παιχνίδι. Έχουμε και τον τελικό.
Τώρα πρέπει να σκεφτούμε τον ΟΦΗ και να κάνουμε ένα καλό παιχνίδι.»
Δείτε παρακάτω:
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Πολλαπλά μηνύματα Αταμάν στη συν Τύπου: Τι είπε για βολές, Μπαρτζώκα, Τολιόπουλο
- Παναθηναϊκός: Η ενημέρωση Αταμάν για Λεσόρ και Σλούκα ενόψει Game 3
- ΞΕΣΠΑΣΕ ο Γιαννακόπουλος: Απάντησε σε... πιόνα για Μπαρτζώκα και Ολυμπιακό
- Η αναδημοσίευση Γιαννακόπουλου: «Κ. Λεπενιώτη, όταν ο Φουρνιέ έδειχνε τα γεννητικά όργανα, μεταδόθηκε από την ΕΡΤ;»
- Ο Αταμάν έβαλε τα γυαλιά του, είδε τις βολές και γέλασε! - Τι δήλωσε