Κατσουράνης: «Δεν ήταν σοφή αυτή η κίνηση του Φατίχ Τερίμ» (vid)
Ο Κώστας Κατσουράνης σχολίασε την ισοπαλία του Παναθηναϊκού με την Κηφισιά στη Λεωφόρο.
Αναλυτικά όσα είπε στους Betarades:
«Βλέπω όταν τρώει την κόκκινη, βγάζει τον Πέρεθ για να βάλει τον Ούγκο. Δεν ήταν σοφή η κίνηση, δεν είναι κάτι σύνηθες να βγάλει τον Πέρεθ.
Αυτό γίνεται πριν το 1-1, δεν είχε ισοφαριστεί ο Παναθηναϊκός, μετά έγινε πιο αποδυναμωμένος.
Νομίζω ήταν κακή η επιλογή του Τερίμ. Όχι ότι ο Παναθηναϊκός έκανε τίποτα φοβερό, ήταν ένα ισορροπημένο παιχνίδι δίχως πολλές φάσεις.
Η Κηφισιά έκανε καλό παιχνίδι, δεν πήρε πολλά από τον Λημνιό ο Παναθηναϊκός, ο Ιωαννίδης έκανε την ασίστ και πήρε πράγματα. Η Κηφισιά ήταν ανταγωνιστική, με τον κ. Μπράτσο ρισκάρει.
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΟ Παναθηναϊκός δεν είναι καλός και δεν ξέρω σε τι οφείλεται, εκτός από πράγματα που είχαμε συζητήσει και με τον Γιοβάνοβιτς.»
Δείτε παρακάτω:
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο