Με σημαίες του Παναθηναϊκού και πάλι οι οπαδοί της Φερεντσβάρος! (pic)
Οι Ούγγροι οπαδοί έφεραν μαζί τους στο γήπεδο και πάλι σημαίες του Παναθηναϊκού για την αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό.
Όπως και στον πρώτο αγώνα στο «Γ. Καραϊσκάκης», έτσι και στη ρεβάνς επί ουγγρικού εδάφους, οι οπαδοί της Φερεντσβάρος θέλησαν να «πικάρουν» τους Πειραιώτες με σημαίες του Παναθηναϊκού.
Περίπου 1.000 φίλοι του Ολυμπιακού έδωσαν το παρόν στο γήπεδο της Φερεντσβάρος και εκείνοι αντίκρισαν σημαίες και κασκόλ του Παναθηναϊκού με το σκηνικό να θυμίζει έντονα την πρώτη αναμέτρηση.
Να σημειωθεί πως το πρώτο παιχνίδι στον Πειραιά έληξε 1-0 υπέρ των γηπεδούχων και οι λογαριασμοί παραμένουν ανοιχτοί.
Δείτε παρακάτω:

Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Πολλαπλά μηνύματα Αταμάν στη συν Τύπου: Τι είπε για βολές, Μπαρτζώκα, Τολιόπουλο
- Παναθηναϊκός: Η ενημέρωση Αταμάν για Λεσόρ και Σλούκα ενόψει Game 3
- ΞΕΣΠΑΣΕ ο Γιαννακόπουλος: Απάντησε σε... πιόνα για Μπαρτζώκα και Ολυμπιακό
- Η αναδημοσίευση Γιαννακόπουλου: «Κ. Λεπενιώτη, όταν ο Φουρνιέ έδειχνε τα γεννητικά όργανα, μεταδόθηκε από την ΕΡΤ;»
- Ο Αταμάν έβαλε τα γυαλιά του, είδε τις βολές και γέλασε! - Τι δήλωσε