Παναθηναϊκός: «Χάνει» Μπερνάρ ο Τερίμ
Ο Μπερνάρ Ντουάρτε έγινε ο έκτος παίκτης του Παναθηναϊκού που συμπληρώνει τις τρεις κίτρινες κάρτες με αποτέλεσμα να πρέπει να εκτίσει ποινή.
Ο Μπερνάρ Ντουάρτε στο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα δέχθηκε την τρίτη κίτρινη κάρτα του στο φετινό πρωτάθλημα κι έτσι θ’ αναγκαστεί να λείψει από ένα παιχνίδι της ομάδας του.
Ο Βραζιλιάνος μεσοεπιθετικός γίνεται ο έκτος συνολικά ποδοσφαιριστής του Τριφυλλιού που συμπληρώνει το όριο των κίτρινων καρτών φέτος και θα εκτίσει ποινή μίας αγωνιστικής στα επόμενα τέσσερα ματς.
Από εκεί και πέρα αξίζει να σημειωθεί πως ο Παναθηναϊκός μέσα στις επόμενες ώρες θα δηλώσει το παιχνίδι που θα εκτίσει την ποινή του ο Βραζιλιάνος με πιθανότερα τα ματς κόντρα στη Λαμία ή την Κηφισιά.
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Παίκτης του Παναθηναϊκού ο Μπάντιο»
- Fanatik: Πληρώνει buy out και ανακοινώνει Όσμαν η Εφές
- Παναθηναϊκός: Οριστικό deal για Ραστόντερ - Τα ποσά της συμφωνίας
- Παναθηναϊκός: Γκαρντ σε Ευρώπη και ΝΒΑ - Ο οδικός χάρτης των επόμενων μεταγραφών
- Παναθηναϊκός: Το όνομα από τη Φλαμένγκο και η απόφαση για τα χαφ