Λουτσέσκου: «Κανένα πέναλτι στον Μπακασέτα, δεν αποβλήθηκε ο Γέντβαι»
Δείτε όλα όσα δήλωσε ο Ραζβάν Λουτσέσκου μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τον ΠΑΟΚ.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Ραζβάν Λουτσέσκου μετά το ΠΑΟΚ – Παναθηναϊκός:
“Υπάρχουν δύο σημεία. Παίξαμε τέλεια τακτικά, ελέγξαμε το παιχνίδι, οι παίκτες τα έδωσαν όλα, δημιουργήσαμε ευκαιρίες, αξίζαμε τη νίκη. Αυτό που είδαμε σήμερα είναι ντροπή για το ποδόσφαιρο.
Ο διαιτητής έσπρωχνε μια ομάδα, της έδωσε πέναλτι που δεν ήταν, δεν της έδωσε κόκκινη κάρτα. Αυτός ο παίκτης θα μπορούσε να είχε ισοφαρίσης Δεν μας έδωσε φάουλ κάποια έξω από την περιοχή, τους έδινε πολύ εύκολα φάουλ. Είναι απίστευτο να έρχεσαι από άλλη χώρα και να σφυρίζεις έτσι, να έχεις μια συμπεριφορά προς μια ομάδα.
Δείτε το πέναλτι που πήρε ο Παναθηναϊκός με τον Ατρόμητο. Δεν ξέρω τι κάνουν οι διαιτητές τι θέλουν. Θέλουν να καταστρέψουν την ισορροπία του πρωταθλήματος και του Κυπέλλου”.
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο