Αράο: «Αξίζαμε την πρόκριση»
Διαβάστε παρακάτω όσα είπε ο Γουίλιαν Αράο μετά την πρόκριση επί του Ολυμπιακού.
Αναλυτικά
«Είναι πολύ καλό και εξαιρετικό το να κερδίζεις την πρόκριση μέσα στην έδρα του μεγάλου αντιπάλου. Αυτό δείχνει πως κάτι κάνουμε σωστά.
Πάνω από όλα δεν είναι θέμα τύχης αλλά ποιότητας και της σκληρής δουλειάς μας. Όσο δουλεύεις η τύχη είναι με το μέρος σου, ό,τι αγώνα και να κερδίσεις είναι καλό. Αξίζαμε την πρόκριση»
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Πολλαπλά μηνύματα Αταμάν στη συν Τύπου: Τι είπε για βολές, Μπαρτζώκα, Τολιόπουλο
- Παναθηναϊκός: Η ενημέρωση Αταμάν για Λεσόρ και Σλούκα ενόψει Game 3
- ΞΕΣΠΑΣΕ ο Γιαννακόπουλος: Απάντησε σε... πιόνα για Μπαρτζώκα και Ολυμπιακό
- Η αναδημοσίευση Γιαννακόπουλου: «Κ. Λεπενιώτη, όταν ο Φουρνιέ έδειχνε τα γεννητικά όργανα, μεταδόθηκε από την ΕΡΤ;»
- Ο Αταμάν έβαλε τα γυαλιά του, είδε τις βολές και γέλασε! - Τι δήλωσε