Τερίμ: «Δεν είμαστε χαρούμενοι» - Οι δηλώσεις μετά το ΑΕΚ-Παναθηναϊκός
Δεότε τις δηλώσεις του Φατίχ Τερίμ μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με την ΑΕΚ στην OPAP Arena.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Φατίχ Τερίμ μετά το ΑΕΚ-Παναθηναϊκός:
««Ο Παναθηναϊκός έπαιξε πολύ καλά εκτός έδρας. Βρήκαμε ευκαιρίες, πετύχαμε γκολ. Λόγω τραυματισμών αναγκαστήκαμε να αλλάξουμε το σύστημά μας. Δεχθήκαμε γκολ στις καθυστερήσεις και νομίζω πως θα μπορούσαμε να είχαμε κερδίσει».
Για το αν χαίρεται για την ισοπαλία στο ντέρμπι: «Δεν πρόκειται ποτέ να χαρώ σε έναν αγώνα που δεν έχω κερδίσει. Βέβαια ένα παιχνίδι στην έδρα της ΑΕΚ έστω και χωρίς κόσμο είναι δύσκολος. Δεν καταφέραμε να κερδίσουμε, την τελευταία στιγμή οπότε δεν είμαι χαρούμενος».
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Παίκτης του Παναθηναϊκού ο Μπάντιο»
- Fanatik: Πληρώνει buy out και ανακοινώνει Όσμαν η Εφές
- Παναθηναϊκός: Οριστικό deal για Ραστόντερ - Τα ποσά της συμφωνίας
- Παναθηναϊκός: Γκαρντ σε Ευρώπη και ΝΒΑ - Ο οδικός χάρτης των επόμενων μεταγραφών
- Παναθηναϊκός: Το όνομα από τη Φλαμένγκο και η απόφαση για τα χαφ