Τσέριν: «Αξίζαμε νίκη, ήμασταν καλύτεροι από τον ΠΑΟΚ»
Διαβάστε παρακάτω όσα είπε ο Άνταμ Τσέριν μετά την ισοπαλία με τον ΠΑΟΚ
Αναλυτικά
«Κάναμε ένα πολύ καλό παιχνίδι, παίξαμε ωραίο ποδόσφαιρο, αλλά είχαμε κάποιες κακές στιγμές στην άμυνα που οδήγησαν σε γκολ τον ΠΑΟΚ. Χάσαμε πολλές ευκαιρίες να σκοράρουμε περισσότερο και να κερδίσουμε, κάτι που πιστεύω πως αξίζαμε. Ήμασταν η καλύτερη ομάδα», τόνισε ο Σλοβένος μέσος.
«Η πίεση στο τέλος είναι κάτι σαν σήμα κατατεθέν μας, το κάναμε και πέρσι. Αυτό δείχνει τον χαρακτήρα μας σαν ομάδα, δεν καταθέτουμε ποτέ τα όπλα. Παλέψαμε μέχρι το τελευταίο λεπτό των καθυστερήσεων και είμαι χαρούμενος για το γκολ που πέτυχε ο Γερεμέγεφ», πρόσθεσε.
Τέλος, για τη συνεργασία του με τον Γουίλιαν Αράο είπε: «Έχει δείξει ότι είναι καλός παίκτης, στις προπονήσεις και τους αγώνες. Έχουμε ένα μεγάλο ρόστερ, ο καθένας μπορεί να μπει και να προσφέρει, είναι ωραίο που έχουμε τόση ποιότητα στην ομάδα μας».
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Τα δεδομένα για Μόουζες Ράιτ και οι επόμενες μεταγραφές
- Αλβέρτης: «Ακόμα καλύτερες μεταγραφές στον Παναθηναϊκό» - Τι απάντησε για Διαμαντίδη
- Παναθηναϊκός, Ράστοντερ: Από τις 200.000 ευρώ στα 4 εκατ. ευρώ
- Παναθηναϊκός: Το μεταγραφικό παζλ παίρνει μορφή - Τι ακολουθεί σε τρεις θέσεις
- «Πιθανή μετωπική Αλαφούζου-Μαρινάκη για την προεδρία της Super League»