Υποψήφιος βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ για Αϊτόρ: «Ζητώ συγγνώμη - Σέβομαι τους Παναθηναϊκούς!» (pic)
Απολογήθηκε για την ανάρτηση – ντροπή που σχετιζόταν με τον τραυματισμό του Αϊτόρ Κανταλαπιέδρα ο Κωνσταντίνος Πανάκας.
Ο υποψήφιος βουλευτής με τον ΣΥΡΙΖΑ και οπαδός του ΠΑΟΚ «έσβησε» το προηγούμενο post, στο οποίο έγραψε για «Θεία Δίκη» σχετικά με τους χιαστούς του Αϊτόρ και έγραψε σε νεότερο κείμενο:
«Το ποστ που έκανα για τον Αϊτόρ δεν έχει σε τίποτα να κάνει με τον Παναθηναϊκό και τον κόσμο του. Σέβομαι όλους τους οπαδούς όλων των ομάδων και δεν έχω απολύτως καμία αντιπαλότητα με κανέναν. Η κόσμια συμπεριφορά επαγγελματιών αθλητών στους αγωνιστικούς χώρους είναι για μένα το πρωτεύον γιατί πρέπει να δίνουν το παράδειγμα. Όποιος θίχτηκε από την σκληρή ανάρτησή μου του ζητού ειλικρινή συγνώμη και την κατεβάζω, γιατί δεν είχα σκοπό να προκαλέσω παρά μόνο να πω ότι η ζωή επιστρέφει συμπεριφορές…»
Δείτε παρακάτω:

Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Στα πράσινα ο Τσάπρας - Προφορική συμφωνία ο Παναθηναϊκός
- Το μεγάλο ντιλ με Ομπράντοβιτς: Πώς έκλεισε η συμφωνία που αλλάζει τον Παναθηναϊκό
- Η αντίδραση του Βαλαντσιούνας για την επιστροφή Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό (pic)
- Η μέρα και η ώρα της παρουσίασης του Ζέλικο Ομπράντοβιτς
- Γιαννακόπουλος - Ομπράντοβιτς: Ξεπέρασαν τα 100.000 likes σε μισή ώρα! (pic)