Ραπτόπουλος: «Τον... πάει τον Παναθηναϊκό! - Έπρεπε να λήξει ισοπαλία το ντέρμπι» (vid)
Δίκαιο αποτέλεσμα την ισοπαλία είδε ο Κωστής Ραπτόπουλος στη διαδικτυακή του εκπομπή.
Συγκεκριμένα, ο δημοσιογράφος ανέφερε: «Ο Άρης έκανε ένα φανταστικό πρώτο ημίχρονο και χάνει την ευκαιρία να ανοίξει το σκορ στη Λεωφόρο για το 9άρι και το 10άρι. Στο β’ ημίχρονο αργεί ο Πάρντιου να κάνει τις αλλαγές. Τις κάνει βέβαια. Έκανε 4 αλλαγές , άλλαξε την επιθετική γραμμή και δεν πέτυχε τίποτα.
Ο Παναθηναϊκός ήταν κακός, μεγάλη υπόθεση που βγήκε ο Ιωαννίδης και μπήκε ο Σπόραρ. Δεν έχω δει χειρότερο Χουανκάρ. Έκανε βρώμικη δουλειά ο Πέρεθ. Το ματς ήταν να λήξει 0-0 ή 1-1…»
Δείτε παρακάτω:
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Η αντίδραση του Κέντρικ Ναν στην άφιξη του Ομπράντοβιτς (vid)
- Μεταγραφικό ΝΤΟΥ, νέες ανακοινώσεις - Οι επόμενες κινήσεις μετά τον Ομπράντοβιτς
- Παναθηναϊκός: «Ο Αλαφούζος θέλει να κάνει το ''μπαμ'' στη μεταγραφή του σέντερ φορ» (vid)
- Παναθηναϊκός: «Λύγισε» ο Μιχάλης Γεωργαντής σε ερώτηση για τον Παύλο Γιαννακόπουλο (vid)
- «Ο Μάτοβιτς δεν θα είναι στον Παναθηναϊκό»: Τα δεδομένα για τους συνεργάτες του Ομπράντοβιτς