Κατσουράνης: «Διπλό πέναλτι στον Ολιβέιρα» (vid)
Θέση για τη φάση του πρωταθλήματος στο Ολυμπιακός – ΠΑΟΚ και την απόφαση του Τρεϊμάνις να μην καταλογίσει πέναλτι εις βάρος των ερυθρολεύκων πήρε ο Κώστας Κατσουράνης.
Ο πρώην ποδοσφαιριστής του Παναθηναϊκού, της ΑΕΚ και του ΠΑΟΚ αναφέρθηκε στη φάση, στην οποία συμμετέχουν οι Ολιβέιρα, Μπα και Τζολάκης στην εκπομπή του στους Betarades.
«Για μένα είναι διπλό πέναλτι. Και ο αμυντικός και ο τερματοφύλακας. Ότι δείχνει η εικόνα. Δεν μπορώ να καταλάβω τι είδε στο VAR. Να το απαντήσει το VAR. Είναι μήνυση και διπλό πέναλτι. Όσο κάνει πέναλτι ο Μπα, άλλο τόσο κάνει και ο Τζολάκης. Κοιτάνε τη μπάλα και πέφτουν πάνω στον αντίπαλο.
Δείτε στο 17:15:
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Το θέμα Διαμαντίδη και όσα ισχύουν αυτή τη στιγμή (vid)
- Παναθηναϊκός: Ο ειδικός όρος στο συμβόλαιο του Πένια και το ποσό της ρήτρας επαναγοράς
- Θέλει σαν τρελός Παναθηναϊκό ο Φαν Ντρόνγκελεν, θέλει... τρελό ποσό η Σαμσουνσπόρ!
- «Αιχμή» Γάτα για πρώην τεχνικούς διευθυντές - «Θα πάρει φορ-μπόμπερ ο Παναθηναϊκός»
- «Στο κάδρο του Παναθηναϊκού ο Ερμόσο»