Νιάς: «Δεν είναι κακό αποτέλεσμα, φωνάξαμε «παρών»!»
Ικανοποιημένος από την εμφάνιση του Παναθηναϊκού στο γήπεδο της Τούμπας παρουσιάστηκε ο Σεχ Νιάς, ο οποίος ήταν ο κορυφαίος παίκτης των πρασίνων στην αναμέτρηση.
Μεταξύ άλλων ο Σεχ Νιας σημείωσε στην κάμερα των καναλιών Novasports πως:
«Είχαμε έρθει για να κερδίσουμε το τρίποντο. Δεν είναι κακό αποτέλεσμα αν και τα πράγματα δεν εξελίχτηκαν όπως θέλαμε. Θα συνεχίσουμε να δίνουμε το καλύτερο για τον Παναθηναϊκό όμως».
Για το αν έμεινε ικανοποιημένος από την εμφάνιση: «Δείξαμε χαρακτήρα. Κάναμε λάθη στα ματς με Ολυμπιακό και ΑΕΚ. Σήμερα φωνάξαμε «παρών»».
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο