Δύο νέα μέλη στο Δ.Σ της ΠΑΕ Παναθηναϊκός
Δύο νέα μέλη στο Δ.Σ της ΠΑΕ Παναθηναϊκός. Ο λόγος για τους Δημήτρη Σαραβάκο και Σπύρο Βλάχο.
Σε Γενική Συνέλευση αποφασίστηκε ότι ο Δημήτρης Σαραβάκος και ο Σπύρος Βλάχος θα είναι τα νέα δύο μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.
Οι δύο άνδρες, θα παραμείνουν στα… πόστα τους στο Κορωπί, απλά πλέον θα λαμβάνουν μέρος και στα Διοικητικά Συμβούλια του Παναθηναϊκού.
Αναλυτικά τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου:
Μάνος Μαυροκουκουλάκης (Πρόεδρος και Διευθ. Σύμβουλος). Μπουτσικάρης Λεωνίδας (Α’ Αντιπρόεδρος). Παναγιωτίδης Γιάννης (Β’ Αντιπρόεδρος). Βρανόπουλος Δημήτρης (Μέλος – Εκπρόσωπος του Ερασιτέχνη). Αλαφούζος Γιάννης (Μέλος). Λουμίδη Αννα (Μέλος). Μαθιόπουλος Γιώργος (Μέλος). Δημήτρης Σαραβάκος (Μέλος). Σπύρος Βλάχος (Μέλος)
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Πού «χτυπάει» ο Παναθηναϊκός: Οι επόμενες κινήσεις μετά τους Φαλ και Μπαντιό
- Παναθηναϊκός: Γνωρίζει για... Φαν Ντρόγκελεν ο Ντε Φράι
- «Θα πάρει τρία χαφ ο Παναθηναϊκός, πιθανή μία αποχώρηση»
- «Mεταγραφικό ντέρμπι Παναθηναϊκού και ΑΕΚ για χαφ αξίας 14 εκατ. ευρώ»
- «Ο Όσμαν παραμένει οριστικά στον Παναθηναϊκό - Η γνώμη του Ομπράντοβιτς»