Εμμανουηλίδης: Είπε "όχι" στον Ολυμπιακό
Ο Δημήτρης Εμμανουηλίδης αποκάλυψε το λόγο που είπε “όχι” στον Ολυμπιακό!
Χαρακτηριστικά η ερώτηση και η απάντηση στο sdna.gr:
– Είχε ακουστεί ότι λίγο πριν βγάλεις το δελτίο σου με τον Παναθηναϊκό ότι είχε γίνει κάποια προσέγγιση από τον Ολυμπιακό. Τι συνέβη τότε και ποιος ήταν ο λόγος που έμεινες στον Παναθηναϊκό;
«Ο κ. Αμανατίδης είχε μίλησε με τον πατέρα μου την ημέρα που θα υπέγραφα με τον Παναθηναϊκό και του είχε πει ότι θέλουν να με εντάξουν στο ρόστερ τους. Εγώ συζήτησα με τον πατέρα μου και του είπα: «Δεν τους εμπιστεύομαι, δεν ξεχνάω ότι με απέρριψαν τρεις φορές». Επίσης δεν μπορούσα να μην σκεφτώ ότι ο μπαμπάς είχε δώσει τον λόγο του στον κ. Μάρκο. Ήταν σαν να τον είχα δώσει και εγώ. Γι΄ αυτό και επέλεξα τον Παναθηναϊκό».
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Φαλ... σκιάχτρο στη ρακέτα - Ο επόμενος για το 5 - Τι μπορεί να δώσει ο Λάιλς»
- Παναθηναϊκός: Πώς έφτασε στο οριστικό deal για τον Μπαντιό
- Παναθηναϊκός, μπάτζετ: Τα χρήματα που έχει ξοδέψει ήδη για μεταγρφαφές
- Παναθηναϊκός: Ταλαιπωρία για Πελίστρι - Η Ομοσπονδία ακύρωσε την πτήση τσάρτερ!
- «Προφορική δέσμευση Παναθηναϊκού-Μπόνγκα, τι περιμένει ο παίκτης»