Έξαλλος με Κομίνη ο Ρόκα
Ο τεχνικός διευθυντής του Παναθηναϊκού ήταν φανερά εκνευρισμένος από τις αποφάσεις του Κομίνη στο πρώτο ημίχρονο του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ.
Ακόμα και τον Ρόκα κατάφερε να κάνει έξαλλο ο Γιώργος Κομίνης στο ντέρμπι του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Ισπανός τεχνικός διευθυντής των «πρασίνων» ήταν τόσο εκνευρισμένος που αμέσως μετά το φινάλε του πρώτου ημιχρόνου πέρασε μπροστά από τους δύο πάγκους και κατευθύνθηκε προς το μέρος του ρέφερι της αναμέτρησης.
Μάλιστα παραπονέθηκε σε έντονο ύφος για τις αποφάσεις του και τον ακολούθησε ως τη φυσούνα, δείχνοντας τον έντονο εκνευρισμό του.
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, ο νο1 στόχος - Τύπου Λάιλς ή Γιαμπουσέλε για το «5»
- Ασταμάτητος Κοτσόλης στον Παναθηναϊκό!
- Παναθηναϊκός: Στην Ολλανδία ο Ντέσερς - Το πλάνο επιστροφής του
- «Για αυτή την ομάδα είναι φαβορί ο Αταμάν»
- Πανέτοιμος να παίξει ο Ράστοντερ - Πότε θα τον δούμε με τη φανέλα του Παναθηναϊκού