ΕΠΙΣΗΜΟ αντίο από τον Κάτσε - Το συγκινητικό μήνυμά του

Και τώρα...Ολυμπιακός - Νερόβραστο 0-0 για Παναθηναϊκό και ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ

Ο Έργκους Κάτσε όπως είναι γνωστό εδώ και καιρό δεν υπολογίζεται για την νέα σεζόν.

Ο Αλβανός μέσος με ανάρτηση του στο Instagram αποχαιρέτησε τον κόσμο και την ομάδα.

Συγκεκριμένα έγραψε «Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους συμπαίκτες μου αλλα και τους προπονητές με τους οποίους συνεργάστηκα όλους αυτούς τους μήνες. Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στον κόσμο που με αγκάλιασε και με στήριξε από την πρώτη μου ημέρα στην ομάδα. Εύχομαι κάθε επιτυχία στον σύλλογο για το μέλλον και να μπορέσει να επιστρέψει εκεί που ανήκει.»

Δείτε παρακάτω

 

View this post on Instagram

 

Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό

Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους συμπαίκτες μου αλλα και τους προπονητές με τους οποίους συνεργάστηκα όλους αυτούς τους μήνες. Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στον κόσμο που με αγκάλιασε και με στήριξε από την πρώτη μου ημέρα στην ομάδα. Εύχομαι κάθε επιτυχία στον σύλλογο για το μέλλον και να μπορέσει να επιστρέψει εκεί που ανήκει.@fcpanathinaikos 💪💪

A post shared by Ergys Kace (@ergyskace26) on

Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber