Ο πραγματικός λόγος που έμεινε ο Αλαφούζος στο Δ.Σ
Η παραμονή του Γιάννη Αλαφούζου ως μέλος στο Δ.Σ του Παναθηναϊκού σίγουρα “ξένισε” σε πολύ κόσμο…
Η αλήθεια βέβαια είναι διαφορετική αφού αν ο Αλαφούζος αποχωρούσε τότε θα υπήρχαν άλλα προβλήματα στο πράσινο στρατόπεδο.
Συγκεκριμένα σε περίπτωση αποχώρησής του ή ο Παναθηναϊκός θα κατέληγε σε Διοίκηση Πρωτοδικείου ή ο Βασίλης Κωνσταντίνου θα έπρεπε να εκλέξει ένα ολοκαίνουργο Δ.Σ., με πρόσωπα δικής του επιλογής.
Την προκειμένη στιγμή τίποτα από τα δύο δεν θα έκαναν καλό στον σύλλογο, αφού ακόμα και νέα πρόσωπα θα έρθουν θα πρέπει να ενημερωθούν για όσα γίνονται στην ΠΑΕ κάτι που θα άφηνε “πίσω” χρονικά τον Παναθηναϊκό.
Αυτός είναι και ο λόγος που όλα τα μέλη του Δ.Σ ζητούσαν από τον Γιάννη Αλαφούζο να μείνει συμβολικά ως μέλος.
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο