Το «ευχαριστώ» της πράσινης ΠΑΕ στους οπαδούς
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός με επίσημη ανακοίνωσή της ευχαρίστησε για μία ακόμα φορά τους φίλους της ομάδας για την στήριξη, την υποδειγματική συμπεριφορά τους, αλλά και την μοναδική ατμόσφαιρα που δημιούργησαν στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ
«Για ακόμα μία φορά η ΠΑΕ Παναθηναϊκός αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει τους φιλάθλους της ομάδας για την συνολική παρουσία και στάση τους στο σαββατιάτικο παιχνίδι μας κόντρα στον Ολυμπιακό. Οι φίλοι του Παναθηναϊκού δημιούργησαν μια μοναδική ατμόσφαιρα που αρμόζει στην Ιστορία του συλλόγου και παρέδωσαν μαθήματα πολιτισμένης ποδοσφαιρικής εξέδρας. Τέτοια στήριξη χρειαζόμαστε σε κάθε παιχνίδι. Σας ευχαριστούμε!».
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Φαλ... σκιάχτρο στη ρακέτα - Ο επόμενος για το 5 - Τι μπορεί να δώσει ο Λάιλς»
- Παναθηναϊκός: Πώς έφτασε στο οριστικό deal για τον Μπαντιό
- Παναθηναϊκός, μπάτζετ: Τα χρήματα που έχει ξοδέψει ήδη για μεταγρφαφές
- Παναθηναϊκός: Ταλαιπωρία για Πελίστρι - Η Ομοσπονδία ακύρωσε την πτήση τσάρτερ!
- «Προφορική δέσμευση Παναθηναϊκού-Μπόνγκα, τι περιμένει ο παίκτης»