Πρόστιμο για το...τίποτα στον Παναθηναϊκό
Πρόστιμο κλήθηκε να πληρώσει ο Παναθηναϊκός για τη συμπεριφορά των φιλάθλων του στον αγώνα κυπέλλου με τη Λάρισα.
Συγκεκριμένα οι “πράσινοι” θα πρέπει να καταβάλουν το ποσό των 8.500 ευρώ
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Βίντεο: Επική αντίδραση Ομπράντοβιτς-Γιαννακόπουλου όταν ο μεταφραστής μπέρδεψε τον Παναθηναϊκό με τον Ολυμπιακό
- «Σείστηκε» το ΟΑΚΑ: Τόσος κόσμος πήγε για τον Ομπράντοβιτς! (vid)
- Η αποκάλυψη Γιαννακόπουλου για τα τηλεφωνήματα Ομπράντοβιτς
- Ομπράντοβιτς: «Κύριε Αλβέρτη είστε έτοιμος να δουλέψουμε;»
- «Στην Αθήνα για να υπογράψει στον Παναθηναϊκό ο Ντε Φράι - Οι απολαβές»