Παράρτημα της Νότινγχαμ ο...Γαύρος!

Τώρα τι θα κάνει;

Γελάνε και τα τσιμέντα με αυτά που γίνονται στον Γαύρο!

Ο ιδιοκτήτης της Νότιγχαμ, Φαουάζ Αλ Χασάουι, ανακοίνωσε μέσω Twitter την απόκτηση του Παϊτιμ Κασάμι από τον αγγλικό σύλλογο, με την μορφή δανεισμού από τον Ολυμπιακό!

[ads2]

Κλέβει τσάμπα παίκτες του Γαύρου και τους στέλνει πακέτο στην Νότινγχαμ!

Απίστευτα πράγματα, ενώ τα πρόβατα κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου!

Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό

Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Πού να έρθει και ο Αποκλεισμός από την Χάποελ…

Καλή τύχη στα παιδιά του Μπερ Σεβά!

Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber