Το σχόλιο του Σισέ για το Γουέμπλεϊ

Το σχόλιο του Σισέ για το Γουέμπλεϊ

Με μια φωτογραφία από την είσοδο των Παναθηναϊκού και Άγιαξ στο «Γουέμπλεϊ», στον τελικό του ’71, θέλησε να τιμήσει ο Τζιμπρίλ Σισέ την 45 επέτειο της παρουσίας του «τριφυλλιού» στον τελικό του Κυπέλλου Πρωταθλητριών.

Ο Γάλλος που πέρασε από τον Παναθηναϊκό και πρόσφερε στον μέγιστο βαθμό, δεν ξεχνάει την ομάδα και δεν άφησε ασχολίαστη τη σημερινή μέρα, την οποία άπαντες στο πράσινο «στρατόπεδο» θυμούνται για το επίτευγμα του ’71.

[ads2]

Στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, ο Σισέ ανάρτησε το παρακάτω:

45 years ago today #pao #panathinaikos #final #wembley #pao4ever @ptsironis13 @fcpanathinaikos

Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό

Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Djibril Cisse (@djibrilcisse1981) στις

Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber
Δημήτρης Καραφώτης
Μια μεγάλη αγάπη -μέχρι τώρα- και αυτή είναι ο Παναθηναϊκός. Το αρχείο των εφημερίδων μετά από νίκες του Παναθηναϊκού είναι ένα από τα στοιχεία που μπορούν να πείσουν κάποιον για το τι σημαίνει Παναθηναϊκός για εκείνον. Επικοινωνία: dimitris.karafotis@newspao.gr