Κινδυνεύει να χάσει τα δυο ντέρμπι ο Ζέκα
Ο Κάρλος Ζέκα αποβλήθηκε στο παιχνίδι του Παναθηναϊκού με την Ξάνθη και κινδυνεύει να χάσει τα ντέρμπι με ΠΑΟΚ και ΑΕΚ.
Στο 50ο λεπτό της αναμέτρησης Παναθηναϊκός – Ξάνθη ο Κάρλος Ζέκα αντίκρισε την απευθείας κόκκινη κάρτα από τον διαιτητή Μάνταλο.
[ads2]
Ο Πορτογάλος άσος είναι αρχηγός των πράσινων, οπότε υπάρχει κίνδυνος να χάσει 3+1 παιχνίδια. Σε αυτά όπως θα διαπιστώσετε πιο κάτω, υπάρχουν δυο ντέρμπι.
Συγκεκριμένα ο Παναθηναϊκός στις 10/2 θα παίξει τον επαναληπτικό με τον Ατρόμητο για το Κύπελλο Ελλάδας και στη συνέχεια θα ταξιδέψει στα Γιάννενα για το ματς με τον ΠΑΣ (14/2). Ακολουθεί το ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ στην Λεωφόρο (21/2) και τέλος αυτό με την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ (28/2).
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Googlesport24.gr
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Μπορεί να σκάσει όνομα έκπληξη για αριστερός μπακ στον Παναθηναϊκό»
- Παναθηναϊκός: Το τριπλό μοντέλο συνδρομής στην πλατφόρμα Αλαφούζου
- Παναθηναϊκός: Ο φορ της Μπολόνια και η περίπτωση από την Τσέλσι
- «Ετοιμάζει πρόταση για Πούλγκαρ ο Παναθηναϊκός - Η ρήτρα αποδέσμευσης»
- «Τι πρέπει να γίνει για να ανοίξει ο δρόμος για Μπατίστ στον Παναθηναϊκό» (vid)