"Το καλύτερο παιχνίδι"
Διαβάστε τι δήλωσε ο Αντρέα ΣΤραματσόνι μετά τη νίκη (1-2) του Παναθηναϊκού στα Γιάννενα.
Κατά την άποψή μου ήταν το καλύτερο εκτός έδρας παιχνίδι με εμένα στον πάγκο. Είχαμε τον έλεγχο του αγώνα, δημιουργήσαμε ευκαιρίες, δεχθήκαμε όμως ένα γκολ που ήταν απίστευτο.
[ads2]
Χρειαζόμαστε πολλή δουλειά στην άμυνα, ας κρατήσουμε τα θετικά που είναι η αντίδραση μετά το γκολ», ανέφερε αρχικά.
Για τις επιλογές του στα χαφ και τους Μπεργκ-Πέτριτς: «Στην μεσαία γραμμή με Ζέκα κι Εσιέν έγινε ένα καλό παιχνίδι, ήταν κάτι που είχαμε δοκιμάσει στην προπόνηση. Όσο για τον Πέτριτς, είμαι χαρούμενος, καθώς τώρα που ο Μπεργκ είναι εκτός, μπορούμε να βασιζόμαστε σε εκείνον. Μου αρέσει να έχω δύο παίκτες σε κάθε θέση, να παλεύουν, αυτή είναι η φιλοσοφία μου».
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, ο νο1 στόχος - Τύπου Λάιλς ή Γιαμπουσέλε για το «5»
- Ασταμάτητος Κοτσόλης στον Παναθηναϊκό!
- Παναθηναϊκός: Στην Ολλανδία ο Ντέσερς - Το πλάνο επιστροφής του
- «Για αυτή την ομάδα είναι φαβορί ο Αταμάν»
- Πανέτοιμος να παίξει ο Ράστοντερ - Πότε θα τον δούμε με τη φανέλα του Παναθηναϊκού