«Σε δέκα λεπτά χάσαμε όλο το ματς»
[ads]
Ο Γιάννης Αναστασίου μίλησε στους παίκτες του Παναθηναϊκού για το μπλακ άουτ της Τούμπας και τους ζήτησε να κοιτάξουν μπροστά…
[ads]
Συστάσεις σε ήρεμους τόνους έκανε ο Γιάννης Αναστασίου στους παίκτες του Παναθηναϊκού, στη διάρκεια της σημερινής προπόνησης της ομάδας στο Κορωπί.
Ο προπονητής του Τριφυλλιού υπογράμμισε χαρακτηριστικά: «Δώσαμε ένα ντέρμπι και δεν καταφέραμε να πάρουμε το αποτέλεσμα που θέλαμε γιατί πάθαμε μπλακ άουτ μετά το πρώτο γκολ που δεχτήκαμε. Ενα δεκάλεπτο ουσιαστικά ήταν αυτό που μας κόστισε, σε δέκα λεπτά χάσαμε το ματς. Πρέπει να έχουμε μεγαλύτερη συγκέντρωση και να μην επηρεαζόμαστε την ώρα του αγώνα. Τελείωσε όμως αυτό το ματς, πέρασε, και κοιτάμε μπροστά».
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο