Ο Δαλούκας κάνει ΤΗΝ κωλοτούμπα!

[ads]

[ads]

Ο ίδιος έλεγε ότι ο Αχιλλέας Μπέος τον είχε εκβιάσει και τώρα τα γυρίζει! Τα λόγια είναι περιττά…

[ads2]

Ο πρώην διαιτητής μίλησε στο goalpost.gr για τη γνωστή υπόθεση, μετά και την απόφαση της δικαιοσύνης για ποινή φυλάκισης δυο ετών στον κ. Μπέο, κρίνοντάς τον ένοχο για απόπειρα εκβιασμού στον Δαλούκα, μετά το Αρης – Παναθηναϊκός 0-1, το 2010.

Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό

Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Διαβάστε τι δήλωσε και βγάλε τα συμπεράσματά σας: «Δεν μπορώ να πω ότι αισθάνομαι δικαιωμένος, τη στιγμή που ούτε απειλήθηκα, ούτε εκβιάστηκα από τον Αχιλλέα Μπέο. Αισθάνομαι, πως αδικήθηκε από το δικαστήριο».

Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber