Καρφιά από Αναστασίου, που τα... έβαλε με δημοσιογράφο
Με δημοσιογράφο τoυ συνδρομητικού καναλιού και τη διαιτησία τα έβαλε ο Γιάννης Αναστασίου μετά από το τέλος της αναμέτρησης του Παναθηναϊκού με τον ΠΑΣ Γιάννινα στη Λεωφόρο.
“Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πάντα έχουμε μια αρνητική ερώτηση”, ήταν η απάντηση του τεχνικού του “τριφυλλιού” σε ερώτηση σχετικά με τη νευρικότητα του “τριφυλλιού” μετά τη μείωση του σκορ από τον ΠΑΣ.
Στη συνέχεια ο Έλληνας προπονητής σχολίασε την διαιτησία της αναμέτρησης τονίζοντας: “Ποτέ δεν παίζουμε 11 εναντίον 11. Πάντα είμαστε 11 εναντίον περισσότερων”.
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο