Σούπερ μάρκετ: Ανοιχτά αύριο Κυριακή 21/1 - Ποια ανοίγουν, το ωράριο
Ανοιχτά τα καταστήματα αύριο Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2024 και μερικά σούπερ μάρκετ. Το ωράριο λειτουργίας.
Την Κυριακή 21 Ιανουαρίου, θα λειτουργούν κανονικά τα καταστήματα και μερικά σούπερ μάρκετ.
Οι χειμερινές εκπτώσεις ξεκίνησαν αυτή την Κυριακή, 21 Ιανουαρίου, και για δεύτερη συνεχή εβδομάδα, τα καταστήματα και τα εμπορικά κέντρα θα είναι ανοιχτά, προσφέροντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να κάνουν τις αγορές τους σε προσιτές τιμές.
Σε αντίθεση με τα εμπορικά καταστήματα που λειτουργούν κανονικά την Κυριακή, τα σούπερ μάρκετ θα παραμείνουν κλειστά, εκτός από ορισμένες εξαιρέσεις.
Σούπερ μάρκετ: Ανοιχτά αύριο Κυριακή 21/1 – Ποια ανοίγουν, το ωράριο
Ποια σούπερ μάρκετ θα είναι ανοιχτά την Κυριακή 21 Ιανουαρίου
Lidl:
Επιλεγμένα σούπερ μάρκετ του δικτύου καταστημάτων θα είναι ανοιχτό σε όλη την χώρα. Για την διευκολύνσή σας αναζητήστε τα καταστήματα που παραμένουν ανοιχτά εδώ
Μασούτης:
Θα είναι ανοιχτά τα μόνο τα σούπερ μάρκετ στο ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ “ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ” 07:00-23:00 και στο MEDITERRANEAN COSMOS 11:00 – 20:00
ΑΒ Βασιλόπουλος:
Τα καταστήματα AB του δικτύου Λιανικής θα παραμείνουν ΚΛΕΙΣΤΑ την Κυριακή 21 Ιανουαρίου, εκτός των καταστημάτων Αγ. Δημήτριος Μetro Μall & Πειραιώς που θα λειτουργήσουν από 11.00πμ-20.00μμ.
ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΣΤΟ onlinepress.gr το ωράριο λειοτυργίας.
Νέα «επιδρομή» στα σούπερ μάρκετ, «πονοκέφαλος» από νέες αυξήσεις σε τουλάχιστον 100 προϊόντα
Νέα μέτρα επεξεργάζεται το υπουργείο Ανάπτυξης προκειμένου να μπει φρένο στο κύμα ανατιμήσεων στα σούπερ μάρκετ.
Τα μέτρα αυτά θα είναι συνέχεια των παρεμβάσεων που ανακοινώθηκαν από τον αρμόδιο υπουργό Κώστα Σκρέκα για το βρεφικό γάλα, τα φρούτα, τα λαχανικά και τα κρέατα, τα απορρυπαντικά, τα καθαριστικά σπιτιού, τις οδοντόκρεμες, τα αφρόλουτρα, τα σαμπουάν και τις βρεφικές πάνες, με στόχο τη μεγαλύτερη διαφάνεια στις εμπορικές συναλλαγές και την αύξηση του ανταγωνισμού.
Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με στοιχεία που έχει στη διάθεσή της η «Realnews» και τον Φεβρουάριο αναμένεται να ανατιμηθούν τουλάχιστον 100 προϊόντα, σε ποσοστό που κατά μέσο όρο φτάνει το 7%.
Αναλυτικότερα, υψηλόβαθμος κυβερνητικός αξιωματούχος που μίλησε στην «R» τόνισε χαρακτηριστικά ότι «διερευνώνται συνεχώς μέτρα, προκειμένου να αντιμετωπιστούν παθογένειες ετών της ελληνικής αγοράς». Στόχος είναι να υπάρξει μεγαλύτερη διαφάνεια στις εμπορικές συναλλαγές σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων, όπου εντοπίζονται στρεβλώσεις είτε από την Επιτροπή Ανταγωνισμού είτε από τους ελεγκτικούς μηχανισμούς, προκειμένου να μειωθούν αισθητά οι τιμές σε βασικά αγαθά. Στο στόχαστρο βρίσκονται τα προϊόντα που πωλούνται ακριβότερα στην Ελλάδα σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Είναι χαρακτηριστικό, για παράδειγμα, σύμφωνα με στοιχεία του Ινστιτούτου Ερευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών, ότι γάλα μακράς διάρκειας σε συσκευασία ενός λίτρου πωλείται στη χώρα μας ακριβότερα (1,78 ευρώ) από όλες τις υπόλοιπες χώρες που αναφέρονται στην έρευνα, όπως η Βρετανία (1,27 ευρώ), η Ισπανία (1,13 ευρώ), η Γαλλία (1,63 ευρώ) και η Πορτογαλία (1,04 ευρώ).
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, σημαντικές αποκλίσεις εντοπίζονται και σε άλλα προϊόντα, όπως είναι το ελαιόλαδο, το σπορέλαιο, το αλεύρι και ο καφές. Από την αποτελεσματικότητα των μέτρων που ανακοινώθηκαν για τον περιορισμό της ακρίβειας στις συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων θα εξαρτηθεί το εάν θα υπάρξει ανάγκη για νέες ευρύτερες παρεμβάσεις στην αγορά τροφίμων και άλλων βασικών αγαθών. Εξάλλου, ο υπουργός Ανάπτυξης άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για λήψη νέων μέτρων, εφόσον οι παρεμβάσεις που ανακοινώθηκαν την Τετάρτη δεν φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με πληροφορίες, δεν αποκλείεται το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα να ανακοινωθούν και νέες παρεμβάσεις, που σε πρώτη φάση θα αφορούν τη διεύρυνση των προϊόντων τα οποία περιλαμβάνονται στα μέτρα που ανακοινώθηκαν την Τετάρτη. Προς αυτή την κατεύθυνση, σε ό,τι αφορά το μέτρο που ανακοίνωσε το υπουργείο Ανάπτυξης αναφορικά με την υποχρέωση που θα έχουν οι προμηθευτές να πωλούν στα σούπερ μάρκετ, στα μανάβικα και στα κρεοπωλεία σε «καθαρές» τιμές φρούτα, λαχανικά και κρέατα, θα προστεθούν και τα ψάρια και το κοτόπουλο. Σε κάθε περίπτωση, ο στόχος είναι να αποκλιμακωθούν οι τιμές και να περιοριστούν αισθητά οι ανατιμήσεις που αναμένεται να γίνουν τους επόμενους μήνες.
Αυξήσεις έως 7%
Την ίδια στιγμή, σύμφωνα πάντα με πληροφορίες της «R», συνεχίζονται οι ανατιμήσεις σε βασικά αγαθά και τον Ιανουάριο, ενώ ήδη ορισμένοι προμηθευτές αναμένεται να προχωρήσουν και σε νέες και τον Φεβρουάριο.
Βάσει των στοιχείων που έχει στη διάθεσή της η «R», μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου θα έχουν αυξηθεί οι τιμές σε επιπλέον 100 προϊόντα, σε ποσοστό που κατά μέσο όρο θα φτάνει το 7%.
Τα προϊόντα που θα ανατιμηθούν είναι τα εξής:
- Φρέσκοι χυμοί έως 22%,
- οδοντόβουρτσες, αφρόλουτρα και αποσμητικά έως 19%,
- σοκολατοειδή έως 18%,
- αλλαντικά ιδιωτικής ετικέτας 16%,
- κρασιά έως 16%,
- ελιές έως 14%,
- τόνος σε φάκελο έως 13%,
- χαρουπάλευρο έως 12%,
- τυριά χύμα και συσκευασμένα έως 10%,
- αναψυκτικά πορτοκάλι έως 9%,
- καφές εσπρέσο έως 7%,
- μπίρες έως 7%,
- βαλσαμικό ξίδι και μηλόξιδο έως 5%,
- έτοιμες σαλάτες 4% και
- φέτα 3%.
Οι νέες ανατιμήσεις αναμένεται να έχουν περάσει σταδιακά στα ράφια των σούπερ μάρκετ μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου και κάποιες στις αρχές Μαρτίου, ανάλογα και με τα αποθέματα που έχουν οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στις αποθήκες τους.
Σημειώνεται ότι πρόκειται για αυξήσεις που θα γίνουν από μεμονωμένες εταιρείες που παράγουν και εμπορεύονται τα συγκεκριμένα προϊόντα. Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα πάντα με στοιχεία που έχει στη διάθεσή της η «R», σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι ανατιμήσεις σε περίπου επίσης 100 προϊόντα σε ποσοστό της τάξης του 6%, οι οποίες αναμένεται να έχουν περάσει στα ράφια των σούπερ μάρκετ μέχρι το τέλος Ιανουαρίου.
Ειδικότερα, τα προϊόντα που θα ανατιμηθούν μέχρι το τέλος του μήνα είναι:
- οι φρέσκοι χυμοί από 20% έως 55%,
- τα κρασιά έως 19%,
- οι κονσέρβες έως 14%,
- τα κριτσίνια έως 10%,
- τα όσπρια και το ρύζι έως 10%,
- οι μπάρες δημητριακών 9%,
- τα δημητριακά για πρωινό έως 8%,
- τα πατατάκια έως 8%,
- τα κατεψυγμένα λαχανικά περίπου 8%,
- τα αλλαντικά έως 8%,
- τα σοκολατοειδή έως 8%,
- το φιστικοβούτυρο έως 6%,
- τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής έως 5%
- και τα γαλακτοκομικά 3,7%.