Κυριακή 24/12 με ανοιχτά μαγαζιά - Το ωράριο καταστημάτων και σούπερ μάρκετ
Την Κυριακή 24 Δεκεμβρίου, τα καταστήματα, τα πολυκαταστήματα και τα σούπερ μάρκετ θα παραμείνουν ανοιχτά.
Προσφέροντας μια εξαιρετική ευκαιρία για αγορές εβδομάδας, καθώς επίσης και για την εξαγορά δώρων για τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά. Με το εορταστικό ωράριο σε ισχύ, σημειώνεται πως τον Δεκέμβριο θα υπάρξουν συνολικά τρεις Κυριακές με ανοιχτά μαγαζιά.
Αναλυτικότερα, την παραμονή του Χριστουγέννων θα είναι ανοιχτά όλα τα καταστήματα, τα mall, όπως και τα σούπερ μάρκετ για τις αγορές της τελευταίας στιγμής.
Υπενθυμίζεται ότι αυτή η Κυριακή δεν θα είναι η τελευταία με ανοιχτά μαγαζιά, καθώς το ίδιο θα συμβεί και την επόμενη, δηλαδή την παραμονή της Πρωτοχρονιάς.
Το ωράριο των μαγαζιών την παραμονή Χριστουγέννων Κυριακή 24/12
Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί επίσημα, το προτεινόμενο ωράριο για τα μαγαζιά (εμπορικά καταστήματα) την Κυριακή 24 Δεκεμβρίου είναι 11 το πρωί με 6 το απόγευμα.
Τα mall αναμένεται να λειτουργήσουν από τις 11 έως τις 6 το απόγευμα, με μέγιστο ωράριο έως τις 8 το βράδυ.
Τα καταστήματα στην Ερμού θα είναι ανοιχτά από τις 11 έως τις 6 το απόγευμα.
Τα σούπερ μάρκετ, ωστόσο, θα λειτουργήσουν με άλλο ωράριο, που προβλέπει περισσότερες ώρες.
Δείτε το εορταστικό ωράριο στο onlinepress.gr.
Το ωράριο των σούπερ μάρκετ την Κυριακή 24/12
- Σκλαβενίτης: Ανοιχτά από τις 11 έως τις 8 το βράδυ.
- Μασούτης: Ανοιχτά από τις 11 έως τις 8 το βράδυ.
- ΑΒ Βασιλόπουλος: Ανοιχτά από τις 11 έως τις 8 το βράδυ.
- Market in: Δεν έχει ανακοινωθεί. Πιθανότατα ανοιχτά από τις 11 έως τις 8 το βράδυ.
- My Market: Ανοιχτά από τις 11 έως τις 8 το βράδυ.
- Lidl: Δεν έχει ανακοινωθεί. Πιθανότατα ανοιχτά από τις 11 έως τις 8 το βράδυ.
Το προτεινόμενο ωράριο και οι δυο Κυριακές με ανοιχτά μαγαζιά
- Παρασκευή 22/12/2023 09:00-21:00
- Σάββατο 23/12/2023 09:00 – 18:00
- Κυριακή 24/12/2023 11:00 – 18:00
- Δευτέρα 25/12/2023 Αργία
- Τρίτη 26/12/2023 Αργία
- Τετάρτη 27/12/2023 09:00-21:00
- Πέμπτη 28/12/2023 09:00-21:00
- Παρασκευή 29/12/2023 09:00-21:00
- Σάββατο 30/12/2923 09:00 – 18:00
- Κυριακή 31/12/2023 11:00 – 18:00
- Δευτέρα 1/1/2024 Αργία
- Τρίτη 2/1/2024 Κλειστά
Έρευνα που εξοργίζει: Οι τιμές ελληνικών προϊόντων σε γερμανικά σούπερ μάρκετ – Η σύγκριση
Την ώρα που η ακρίβεια και η αισχροκέρδεια καλπάζουν στην Ελλάδα, η σύγκριση με τις τιμές των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ της Γερμανίας είναι ιδιαίτερα αποκαλυπτική, λαμβάνοντας παράλληλα υπόψη το μισθολογικό χάσμα που χωρίζει τις δύο χώρες.
Αυτό προκύπτει από σχετική έρευνα που διενέργησε το OPEN, σύμφωνα με το οποίο οι τιμές στα ράφια των γερμανικών σούπερ μάρκετ είναι χαμηλότερες από ό,τι στην Ελλάδα, όπου ο κατώτατος μισθός είναι στα 780 ευρώ μεικτά μηνιαίως.
Σύμφωνα, λοιπόν, με την εν λόγω έρευνα, χαλβάς , της ίδιας εταιρείας και στην ίδια ποσότητα στην Ελλάδα πωλείται 6,54 ευρώ, ενώ στη Γερμανία μόλις 4,60 ευρώ.
Αντίστοιχα, η ίδια συσκευασία 1 κιλού γιαουρτιού, στην Ελλάδα κοστίζει 4,38 ευρώ, ενώ στη Γερμανία μόλις 3,99 ευρώ.
Το ρύζι γλασέ των 500 γρ. στην Ελλάδα πωλείται προς 2,06 ευρώ, ενώ στη Γερμανία μόνο 1,80 ευρώ.
Τα φασόλια, πάντα ακριβώς ίδιας εταιρείας και ποσότητας, στην Ελλάδα πωλούνται προς 2,53 ευρώ, όταν στη Γερμανία δεν ξεπερνούν τα 2,49 ευρώ.
«Τόσο μεγάλες διαφορές δε δικαιολογούνται»
«Κάποιες εταιρείες δίνουν αγώνα και βοηθούν πολύ το εξαγωγικό κομμάτι, προσφέρουν κάποιες καλές τιμές αγοράς, αλλά σίγουρα τόσο μεγάλες διαφορές δε δικαιολογούνται», σχολίασε χαρακτηριστικά ο κ. Σωτήρης Πούλος, ιδιοκτήτης σούπερ μάρκετ με ελληνικά προϊόντα στη Φρανκφούρτη της Γερμανίας.
Όπως εξηγεί ο κ. Πούλος, «εδώ μέσος όρος μισθού είναι περίπου στα 1.800, μπορεί 2.000 ή και 2.200 και μιλάω για καθαρό ποσό που παίρνει ο υπάλληλος στα χέρια του».
Πώς είναι δυνατόν να συμβαίνει κάτι τέτοιο;
Λίγες εταιρείες ελέγχουν την προσφορά από τη μία και αναποτελεσματικοί έλεγχοι από την άλλη, λένε οι ειδικοί.
«Αναποτελεσματικοί οι ελεγκτικοί μηχανισμοί»
Ο καθηγητής Χρηματοοικονομικής στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, Μιχάλης Γκλεζάκος, τονίζει ότι, «η ευχέρεια των πολυεθνικών να πωλούν ακριβότερα στην Ελλάδα οφείλεται στην έλλειψη ουσιαστικού ελεύθερου ανταγωνισμού. Αυτό συμβαίνει γιατί στους περισσότερους τομείς η αγορά στην Ελλάδα ελέγχεται από λίγες εταιρείες, αναποτελεσματικοί οι ελεγκτικοί μηχανισμοί».
Από την πλευρά του, ο καθηγητής μάρκετινγκ, Γιώργος Πανηγυράκης, προσθέτει πως, «είναι κερδοσκοπία. Αυτό που λέμε στα σούπερ μάρκετ εδώ, τα τρία στην τιμή των δύο και μετά να κοιτάξω το ένα και να δω ότι αν πάρω τρία είναι ίδια τιμή και δεν είναι προσφορά, αυτό δε γίνεται. Του έχει κλείσει το μαγαζί».
Μία ακόμη παράμετρος για τους ειδικούς είναι η καταναλωτική συνείδηση των Γερμανών και η δράση των καταναλωτικών ενώσεων εκεί.
Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber Ακολουθείστε τo Newspao.gr στο Google News