Παναθηναϊκός: Μεταγραφή… μάρκετινγκ εκ του αποτελέσματος!

Παναθηναϊκός: Μεταγραφή… μάρκετινγκ εκ του αποτελέσματος!

Με την υπογραφή του Οκάρο Ουάιτ το περασμένο καλοκαίρι ο Παναθηναϊκός επέλεξε μάρκετινγκ, όχι ουσία και το λέμε πια εκ του αποτελέσματος.

Τον Αμερικανό τον ήθελε χρόνια το κλαμπ που είχε μαγευτεί από τις καλές σεζόν που έκανε στον Αρη, στο ΝΒΑ, στη Ρωσία.

Αποδεικνύεται ότι ο αθλητής δεν μπορεί να αποδώσει σε σύλλογο απαιτήσεων ή χρειάζεται ένα περιβάλλον-«θερμοκήπιο» που θα τον απορροφήσει και θα τον κάνει να δείχνει καλύτερος απ΄ ότι πραγματικά είναι.

Έχει και την ατυχία να έχει πάρει τη θέση του Ντίνου Μήτογλου που πέρσι έκανε φοβερή σεζόν. Τον επιθετικό πλουραλισμό του Ελληνα δύσκολα θα τον αντικαθιστούσες εκτός αν έδινες ένα σκασμό λεφτά που σήμερα σου λείπουν.

Είναι προφανές ότι οι πράσινοι κινήθηκαν στην αγορά με γνώμονα να διατηρήσουν ένα καλό αμυντικό χαρακτήρα στο παιχνίδι τους κι εάν αυτό ήταν δυνατό να το βελτίωναν όντας πιο αποτελεσματικοί σε επίπεδο έντασης και διάρκειας.

Ο Οκάρο έχει καλό κορμί, πηδά στα ριμπάουντ αλλά φανερά το μυαλό του είναι αλλού μήνες τώρα με τις δύο πλευρές απλά να περιμένουν το τέλος της χρονιάς ώστε η καθεμιά να πάρει το δρόμο της.

Δημήτρης Στρατής

Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού

Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber

Δημήτρης Καραφώτης
Μια μεγάλη αγάπη -μέχρι τώρα- και αυτή είναι ο Παναθηναϊκός. Το αρχείο των εφημερίδων μετά από νίκες του Παναθηναϊκού είναι ένα από τα στοιχεία που μπορούν να πείσουν κάποιον για το τι σημαίνει Παναθηναϊκός για εκείνον. Επικοινωνία: dimitris.karafotis@newspao.gr
Ακολουθείστε τo Newspao.gr στο Google News