Γιασισκεβίτσιους: «Αυτή είναι η πίεση - Ο αντίπαλός μας είναι υπέροχος»
Ο Σαρούνας Γιασισκεβίτσιους παραχώρησε δηλώσεις ενόψει του ημιτελικού αγώνα της Φενερμπαχτσέ με τον Ολυμπιακό.
Αναλυτικά όσα είπε ο Λιθουανός προπονητής:
«Απλά πήγαινε να παίξεις, δώστα όλα για 40 λεπτά στο παρκέ. Αυτή είναι η πίεση, πως να αφήσεις τα πάντα στο γήπεδο.
Εξαρτώνται πολλά από το πως θα προσεγγίσεις ένα παιχνίδι, εκτός από τους αριθμούς. Γνωρίζουμε ο ένας τον άλλον πολύ καλά.
Οι μικρές λεπτομέρειες πάντα θα καθορίζουν τη διαφορά. Ο αντίπαλός μας είναι υπέροχος.
Βασικό είναι να μην κάνεις φθηνά λάθη και να τους κάνεις να παλέψουν για τα εύκολα. Θα σκοράρουν, απλά πρέπει να τους το κάνεις δύσκολο».
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Και τώρα... Ομπράντοβιτς: Ο Παναθηναϊκός κάνει all in - Πότε έρχεται, οι εξελίξεις
- Παναθηναϊκός: Πιθανό γκρουπ «κομμένων» - Ποιοι είναι στη λίστα
- «Απάντησε αρνητικά στον Παναθηναϊκό η Λέστερ για Κρίστιανσεν»
- Παναθηναϊκός: Το πραγματικό ποσό για Φαν Ντρόγκελεν και τα τουρκικά παραμύθια
- Παναθηναϊκός: Τα εκατομμύρια των αποχωρήσεων και πώς αλλάζουν το μεταγραφικό πλάνο