Μπαρτζώκας: «Συνήθως χαλαρώνουμε μετά από μια νίκη κόντρα στον Παναθηναϊκό»
Νέα αναφορά στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό Aktor έκανε ο Γιώργος Μπαρτζώκας, αυτή τη φορά στην ομιλία του προς τους παίκτες του ενόψει της αναμέτρησης του Ολυμπιακού με την Παρί.
Αναλυτικά όσα είπε ο Έλληνας προπονητής:
«Συνήθως μετά από μεγάλες νίκες στα ντέρμπι απέναντι στον Παναθηναϊκό δείχνουμε έναν εφησυχασμό και μία χαλάρωση. Δεν πρέπει να χάσουμε σήμερα για αν γίνει αυτό θα έχουμε θέματα.
Πρέπει να δείξουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να κερδίσουμε το παιχνίδι. Είναι πολύ σημαντικό για εμάς, φαντάζομαι το καταλαβαίνετε!
Δεν θα είναι εύκολο ματς, το αντίθετο, θα είναι πολύ δύσκολο. Θέλω σας παρακαλώ να είστε απόλυτα συγκεντρωμένοι. Μην χαλαρώσετε. Έχουμε ακόμα δύσκολη δουλειά μπροστά μας, νομίζω πως όλοι συμφωνούμε σε αυτό».
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Μπορεί να σκάσει όνομα έκπληξη για αριστερός μπακ στον Παναθηναϊκό»
- Παναθηναϊκός: Το τριπλό μοντέλο συνδρομής στην πλατφόρμα Αλαφούζου
- Παναθηναϊκός: Ο φορ της Μπολόνια και η περίπτωση από την Τσέλσι
- «Ετοιμάζει πρόταση για Πούλγκαρ ο Παναθηναϊκός - Η ρήτρα αποδέσμευσης»
- «Τι πρέπει να γίνει για να ανοίξει ο δρόμος για Μπατίστ στον Παναθηναϊκό» (vid)