Μπορεί και καλύτερα ο Στιλ!
Μιλώντας μετά τον αγώνα με την τουρκική ομάδα στην Κωνσταντινούπολη ο Λουκ Στιλ τόνισε πως ήταν το καλύτερο παιχνίδι του μέχρι τώρα με τον Παναθηναϊκό και ξεκαθάρισε ότι κάθε φορά που θα παίζει θα δείχνει πόσο έτοιμος είναι.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Αναλυτικά όσα δήλωσε:
«Είμαι πολύ ικανοποιημένος απ’ αυτό το φιλικό. Μέχρι τώρα ήταν το ματς που είχα την περισσότερη δουλειά. Πολύ καλό τεστ για την ομάδα. Ο αντίπαλός μας έδειξε πως έχει ένα καλό σύνολο. Είναι δυνατοί και χρειάστηκε να παίξουμε καλά. Αξίζαμε το γκολ που πετύχαμε, είχαμε αρκετές ευκαιρίες. Τα παιδιά τα πήγαν εξαιρετικά πίσω. Είμαι ευχαριστημένος απ’ την άμυνά μας. Άξιζε τον κόπο να έρθουμε στην Κωνσταντινούπολη».
Πέρα απ’ τα υπόλοιπα παιδιά, εσύ τουλάχιστον σε τέσσερις φάσεις αντέδρασες εξαιρετικά. Αν και φιλικό, μάλλον ήταν το καλύτερο παιχνίδι σου με τον Παναθηναϊκό…
«Συμφωνώ. Είχα αρκετές επεμβάσεις και ειδικά σε κάποιες επελάσεις τους απ’ τα άκρα που χρειάστηκε να επέμβω. Είμαι ικανοποιημένος γι’ αυτό που έκανα, απέναντι σε μια επικίνδυνη ομάδα. Αισθάνομαι διαρκώς πως βελτιώνομαι και σε αυτό το φιλικό ήταν σαφώς το καλύτερο παιχνίδι μου. Σημαντικό το ότι πάλι κράτησα το μηδέν. Ήταν ένα καλό φιλικό, σε ένα εξαιρετικό γήπεδο. Δυνατό τεστ για όλους μας. Στην Αγγλία δεν συνηθίζουμε να παίζουμε φιλικά κατά τη διάρκεια της σεζόν. Αλλά τα πήγαμε καλά σε αυτό το παιχνίδι κι εγώ σε προσωπικό επίπεδο είμαι χαρούμενος όπως είπα».
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΜε εσένα στην ενδεκάδα ο Παναθηναϊκός ακόμη δεν έχει δεχτεί γκολ…
«Ναι το ξέρω. Πάντα γνωρίζω πόσα γκολ δέχομαι (σ.σ. γέλια). Είναι θετικό για μένα κι ελπίζω να δείχνω με αυτό τον τρόπο στον προπονητή πως είμαι έτοιμος να παίξω στα πιο μεγάλα ματς. Δεν έχω κανένα παράπονο βέβαια, άλλωστε αγωνίστηκα στο τελευταίο ματς του κυπέλλου και του Πρωταθλήματος. Ελπίζω όμως να του δείχνω διαρκώς το πόσο έτοιμος είμαι. Να με βλέπει και του αποδεικνύω τι μπορώ να πετύχω. Είναι πολύ καλό σημάδι για μένα το ότι δεν έχω δεχτεί γκολ ακόμη».
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Τα δεδομένα για Μόουζες Ράιτ και οι επόμενες μεταγραφές
- Αλβέρτης: «Ακόμα καλύτερες μεταγραφές στον Παναθηναϊκό» - Τι απάντησε για Διαμαντίδη
- Παναθηναϊκός, Ράστοντερ: Από τις 200.000 ευρώ στα 4 εκατ. ευρώ
- Παναθηναϊκός: Το μεταγραφικό παζλ παίρνει μορφή - Τι ακολουθεί σε τρεις θέσεις
- «Πιθανή μετωπική Αλαφούζου-Μαρινάκη για την προεδρία της Super League»
