Ξεκίνησε τρέξιμο ο Μέντες!
Ο Ολλανδός μέσος έτρεξε για πρώτη φορά μόνος του, ανεβάζοντας ρυθμούς, ενώ οι παίκτες του Παναθηναϊκού έκαναν αποθεραπεία και ασκήσεις σήμερα…
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Με πρωινή προπόνηση, στις εγκαταστάσεις στο Κορωπί, ξεκίνησαν σήμερα την προετοιμασία τους για το εκτός έδρας ματς με την Αϊντχόφεν, την προσεχή Πέμπτη, οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού.
Όσοι “πράσινοι” αγωνίστηκαν χθες κόντρα στον ΟΦΗ έκαναν αποθεραπεία, ενώ το πρόγραμμα των υπόλοιπων περιλάμβανε ζέσταμα και ασκήσεις με την μπάλα.
Στα ευχάριστα για τον Γιάννη Αναστασίου συγκαταλέγεται το γεγονός ότι ο Νταβίντ Μέντες προπονήθηκε ατομικά στο γήπεδο, κάνοντας τρέξιμο για πρώτη φορά, ενώ αύριο αναμένεται να ανεβάσει κι άλλο ρυθμούς!
Παράλληλα, ο Μάρκους Μπεργκ συμμετείχε στο πρόγραμμα της ομάδας, αφού δεν περιλάμβανε επαφές, όπως γινόταν τις προηγούμενες φορές…
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΟι παίκτες του Παναθηναϊκού θα προπονηθούν ξανά αύριο στις 10:30 το πρωί κι ακολούθως ο Αναστασίου θα βγάλει την αποστολή που θα “πετάξει” για Ολλανδία.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Τα δεδομένα για Μόουζες Ράιτ και οι επόμενες μεταγραφές
- Αλβέρτης: «Ακόμα καλύτερες μεταγραφές στον Παναθηναϊκό» - Τι απάντησε για Διαμαντίδη
- Παναθηναϊκός, Ράστοντερ: Από τις 200.000 ευρώ στα 4 εκατ. ευρώ
- Παναθηναϊκός: Το μεταγραφικό παζλ παίρνει μορφή - Τι ακολουθεί σε τρεις θέσεις
- «Πιθανή μετωπική Αλαφούζου-Μαρινάκη για την προεδρία της Super League»
