"Πάμε Παναθηναϊκέ..."
Μπορεί να αποχώρησε πριν από περίπου δύο χρόνια, ωστόσο ο Σεμπάστιαν Λέτο δεν ξεχνά τον Παναθηναϊκό, τους τίτλους που κατέκτησε (double το 2010 με δικό του γκολ στο Κύπελλο μάλιστα) και την αγάπη που δέχθηκε απ’ τον κόσμο.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Και σήμερα -ως παίκτης της Κατάνια πλέον- το μυαλό του θα είναι στο «Γ. Καραϊσκάκης» ελπίζοντας πως οι πράσινοι θα πάρουν τη νίκη απέναντι στον Ολυμπιακό, όπως άλλωστε ευχήθηκε μέσω Twitter, ανεβάζοντας και μια φωτογραφία απ’ τους τοίχους της Λεωφόρου.
Παμε ΠΑΟ καλή επιτυχία !!!!!!! pic.twitter.com/8x4KdPeFgV
— Sebastian Leto (@sebaleto11) October 26, 2014
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, ο νο1 στόχος - Τύπου Λάιλς ή Γιαμπουσέλε για το «5»
- Ασταμάτητος Κοτσόλης στον Παναθηναϊκό!
- Παναθηναϊκός: Στην Ολλανδία ο Ντέσερς - Το πλάνο επιστροφής του
- «Για αυτή την ομάδα είναι φαβορί ο Αταμάν»
- Πανέτοιμος να παίξει ο Ράστοντερ - Πότε θα τον δούμε με τη φανέλα του Παναθηναϊκού
