Πάει ΗΠΑ ο Κωνσταντίνου

Πάει ΗΠΑ ο Κωνσταντίνου

Ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, Βασίλης Κωνσταντίνου, θα βρεθεί στην Αμερική έτσι ώστε να παραστεί σε εκδηλώσεις της PanathaUSA.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Αύριο, Τρίτη (28/10), στις 6:30 το πρωί «πετάει» για την Αμερική ο Βασίλης Κωνσταντίνου. Ο εκ των αντιπροέδρων του Παναθηναϊκού θα δώσει το παρόν στην ετήσια χοροεσπερίδα του συνδέσμου Panatha USA, που είναι προγραμματισμένη για τις 31 Οκτώβρη στη Νέα Υόρκη. Σε αυτήν, επίσης, αναμένεται να παραβρεθούν εκτός από τους Παναθηναϊκούς της ομογένειας και ο Έλληνας πρέσβης με κάποιους Δημοτικούς Συμβούλους.


(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό

Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google
Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber