Χελάκη, ο Παναθηναϊκός τόσα χρόνια γιατί δεν έπαιρνε το πρωτάθλημα;
Διάβασα με …εξαιρετικό ενδιαφέρον τα αποθεωτικά σχόλια του…αντικειμενικού δημοσιογράφου Γ.Χελάκη στο σημερινό οπισθόφυλλο της Sportday για την ομάδα του Ολυμπιακού με αφορμή την χθεσινή του ήττα από την Γιουβέντους.
Και έτσι όπως είμαι έτοιμος να τελειώσω αυτόν τον…ύμνο, μαγκώνω στο υστερόγραφο του που φαίνεται πως αδυνατεί να μην μπει στον πειρασμό και να κάνει την προπαγάνδα υπέρ της ομάδας του. Στο κλασικό ύφος που έχει υποδείξει το γραφείο της ΠΑΕ Ολυμπιακός.
Πως ο κακός Σπάθας με την διαιτησία του το Σάββατο αδίκησε τον Ολυμπιακό και πως η ομάδα του Β.Μαρινάκη δεν έχει ανάγκη τέτοιες διαιτησίες για να πάρει το πρωτάθλημα…
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΚαι εδώ σκάει το ερώτημα μου προς τον κ.Χελάκη που πρέπει να τον ταξιδέψει πίσω κάποια χρόνια..
Αφού η διαιτησία δεν παίζει κανένα ρόλο όταν Ελληνικές ομάδες έχουν την ποιότητα να στέκονται αξιοπρεπώς απέναντι σε μεγάλες Ευρωπαϊκές ομάδες, πως γίνεται ο Παναθηναϊκός στις αρχές του 2000 ,που πετύχαινε νίκες και προκρίσεις που δεν έχει καταφέρει να ζήσει ο Ολυμπιακός, να μην μπορούσε να πάρει ένα πρωτάθλημα και δεν κέερδιζε μεγαθήρια όπως ο Ακράτητος, η Παναχαϊκή και ο Πας Γιάννινα;
Όσο δεδομένη θεωρείται η απάντηση στο ερώτημα μου, άλλο τόσο δεδομένη είναι η διαιτητική βοήθεια που χρειάζεται -και έχει- ο Ολυμπιακός στο Ελληνικό πρωτάθλημα.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Πηγή: Panathinaikos Press
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Τα δεδομένα για Μόουζες Ράιτ και οι επόμενες μεταγραφές
- Αλβέρτης: «Ακόμα καλύτερες μεταγραφές στον Παναθηναϊκό» - Τι απάντησε για Διαμαντίδη
- Παναθηναϊκός, Ράστοντερ: Από τις 200.000 ευρώ στα 4 εκατ. ευρώ
- Παναθηναϊκός: Το μεταγραφικό παζλ παίρνει μορφή - Τι ακολουθεί σε τρεις θέσεις
- «Πιθανή μετωπική Αλαφούζου-Μαρινάκη για την προεδρία της Super League»
