Η κόκκινη ασυλία συνεχίζεται!

Η κόκκινη ασυλία συνεχίζεται!

Το γαυροσύστημα συνεχίζει να προκαλεί τον κόσμο με τις δύο μέτρα και δύο σταθμά αποφάσεις του…

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Συγκεκριμένα, μετά το παιχνίδι-ανατροπή του Λεβαδειακού με τον ΟΣΦΠ ο Σάββας είχε κάνει κριτική σε διαιτητές και επόπτες!

Τότε είχαμε αναφέρει τις δηλώσεις αυτές με τίτλο: “Που είναι ο εισαγγελέας;”. Διαβάστε εδώ… https://newspao.gr/2014/12/blog-post_468.html

Τελικά, μία από τα ίδια! Οι γαύροι μπορούν να λένε και να κάνουν ότι γουστάρουν! Η ασυλία τους είναι προκλητική…

Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό

Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Μόνο στελέχη το Παναθηναϊκού τιμωρούνται με πρόστιμα επειδή λένε την ΑΛΗΘΕΙΑ!


(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber