"Κατεβάσαμε διακόπτη"

"Κατεβάσαμε διακόπτη"

Ο Παναθηναϊκός δεν ήταν σοβαρός στο δεύτερο ημίχρονο όπως τόνισε ο Γιάννης Αναστασίου.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Μιλώντας μετά το 2-2 με τα Χανιά στα Περιβόλια ο τεχνικός του «τριφυλλιού» τόνισε ότι οι παίκτες του δεν ήταν συγκεντρωμένοι στο δεύτερο μέρος του αγώνα, ενώ ξεκαθάρισε πως ο Νίνης θέλει δουλειά ακόμη.

Αναλυτικά όσα είπε:

Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό

Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google

«Στο δεύτερο ημίχρονο κατεβάσαμε διακόπτη, δεν ήμασταν σοβαροί και συγκεντρωμένοι. Σε ένα ματς που μπορούσαμε να βάλουμε 4-5 γκολ, έγινε αυτό που είδαμε. Δεν ήταν το αποτέλεσμα που θέλαμε, μπήκαμε δυνατά αλλά εμφανίσαμε ξανά πρόβλημα στη νοοτροπία μας».

Για τον Νίνη: «Είναι σημαντικό να δώσουμε χρόνο σε Έλληνες παίκτες και σε παιδιά που έρχονται από την ακαδημία μας. Ο Σωτήρης έπαιξε καλά, κάποια στιγμή κουράστηκε. Θέλει δουλειά ακόμη έπειτα από 8 μήνες είναι λογικό».


(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber