Τα είπε με τον Μπεργκ...
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Συνομιλίες με αρκετούς παίκτες είχε ο Γιάννης Αναστασίου κατά την επιστροφή της ομάδας από το Μπακού…
Κατά τη διάρκεια της πτήσης τσάρτερ για την επιστροφή στην Αθήνα, ο Γιάννης Αναστασίου είχε τετ-α-τετ με τον Μάρκους Μπεργκ, τον οποίο επέλεξε ν’ αφήσει εκτός αρχικού σχήματος για το χθεσινό παιχνίδι με την Καμπάλα.
Στη συνέχεια μίλησε τόσο με τον Κουτρουμπή, όσο και με τον Λαγό.
Το ύφος του, κατά τις συνομιλίες με τους παίκτες του, ήταν ήρεμο, ενώ φαινόταν σίγουρος για τη βελτίωση του Παναθηναϊκού, αρχής γενομένης από το Δευτεριάτικο αγώνα κόντρα στον Παναιτωλικό.
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Παίκτης του Παναθηναϊκού ο Μπάντιο»
- Fanatik: Πληρώνει buy out και ανακοινώνει Όσμαν η Εφές
- Παναθηναϊκός: Οριστικό deal για Ραστόντερ - Τα ποσά της συμφωνίας
- Παναθηναϊκός: Γκαρντ σε Ευρώπη και ΝΒΑ - Ο οδικός χάρτης των επόμενων μεταγραφών
- Παναθηναϊκός: Το όνομα από τη Φλαμένγκο και η απόφαση για τα χαφ