Πήγε Λεωφόρο ο Φώτσης

Πήγε Λεωφόρο ο Φώτσης

Ο Αντώνης Φώτσης βρέθηκε στο γήπεδο της Λεωφόρου το μεσημέρι της Κυριακής, για να δει από κοντά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τον Πλατανιά.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Ο Φώτσης πήγε στο «Απόστολος Νικολαϊδής» με τον γιο του, ο οποίος αγωνίζεται στις ακαδημίες του Γ.Σ Καισαριανής και η ομάδα των πιτσιρικάδων ήταν την Κυριακή καλεσμένη από την ΠΑΕ Παναθηναϊκός.

Ο υπαρχηγός του μπασκετικού Παναθηναϊκού, έφτασε στο γήπεδο της Λεωφόρου με το λεωφορείο που μετέφερε τους μικρούς και έφυγε με τον ίδιο τρόπο.

Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό

Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber