"Καλύτερα ως ομάδα στο δεύτερο ημίχρονο"
Ο Αντώνης Φώτσης εξήγησε πως ο Παναθηναϊκός ανέτρεψε την κατάσταση κι έφυγε νικητής απ’ την έδρα της Άλμπα Βερολίνου (59-65) στο πλαίσιο της 6ης αγωνιστικής του ΤΟΡ 16 της Ευρωλίγκας.
«Είμαστε χαρούμενοι για τη νίκη. Ήταν πολύ συμαντική για εμάς, επειδή θέλαμε να νικήσουμε κι εκτός έδρας κι αποδείξαμε πως μπορούσε να παίξαμε καλά και μακριά απ’ την έδρα μας. Αν παίξεις απέναντι σε μία καλή και σκληρή ομάδα όπως η Άλμπα Βερολίνου, γνωρίζεις πως θα ‘ναι κλειστό παιχνίδι. Πρέπει να ‘σαι έτοιμος για 1-2 κατοχές-“κλειδιά”, ώστε να κάνεις κάτι καλό, αν θες να νικήσεις. Νομίζω πως ήμασταν πιο έτοιμοι στο τέλος. Παίξαμε καλύτερα ως ομάδα στο δεύτερο ημίχρονο. Το μπάσκετ είναι ομαδικό άθλημα και το είδατε σήμερα (σ.σ. 6/2). Ήταν ένα πολύ σημαντικό παιχνίδια για εμάς κι είμαι πολύ χαρούμενος που το κερδίσαμε» είπε απ’ την Ο2 World στο πλαίσιο της 6ης αγωνιστικής του ε’ ομίλου της Ευρωλίγκας ο 34χρονος φόργουορντ του Παναθηναϊκού.
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Φαλ... σκιάχτρο στη ρακέτα - Ο επόμενος για το 5 - Τι μπορεί να δώσει ο Λάιλς»
- Παναθηναϊκός: Πώς έφτασε στο οριστικό deal για τον Μπαντιό
- Παναθηναϊκός, μπάτζετ: Τα χρήματα που έχει ξοδέψει ήδη για μεταγρφαφές
- Παναθηναϊκός: Ταλαιπωρία για Πελίστρι - Η Ομοσπονδία ακύρωσε την πτήση τσάρτερ!
- «Προφορική δέσμευση Παναθηναϊκού-Μπόνγκα, τι περιμένει ο παίκτης»
