"Λάθος να κοιτάζουμε το ντέρμπι"
Ο Λουκ Στιλ τόνισε ότι το μόνο που σκέφτονται στον Παναθηναϊκό είναι το ματς με τον ΟΦΗ στο Ηράκλειο.
Αρχικά είπε στη «Nova»:
“Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν οι άνθρωποι συνήθως στο ποδόσφαιρο, είναι να κοιτούν πολύ μακριά. Γνωρίζω ότι το ντέρμπι είναι πολύ σημαντικό παιχνίδι, όμως οι παίκτες πάντα προσπαθούν να επικεντρωθούν στο ματς που ακολουθεί, ανεξάρτητα αν είναι μεγάλο ή όχι. Προσπαθούμε να μείνουμε ήρεμοι, επικεντρωνόμαστε στο παιχνίδι με τον ΟΦΗ και μετά την Κυριακή, όλα τα μάτια θα είναι στραμμένα στο ντέρμπι” και συνέχισε για το ματς με τον ΟΦΗ στο «Γεντί Κουλέ»:
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google“Περιμένουμε ένα αρκετά επιθετικό παιχνίδι. Κάθε παιχνίδι μακριά από την έδρα μας είναι δύσκολο, όμως παίζοντας στην έδρα του ΟΦΗ θα έχει αρκετά ενδιαφέρον. Παίξαμε πολύ καλά τις περασμένες εβδομάδες, συγκεντρώσαμε αρκετούς βαθμούς στην έδρα μας όπως όλοι γνωρίζουν και πρέπει να διατηρήσουμε αυτή τη φόρμα και στα εκτός έδρας παιχνίδια. Πρέπει να παίξουμε καλά ως ομάδα και το μυαλό μας είναι μόνο στους τρεις βαθμούς”.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Φαλ... σκιάχτρο στη ρακέτα - Ο επόμενος για το 5 - Τι μπορεί να δώσει ο Λάιλς»
- Παναθηναϊκός: Πώς έφτασε στο οριστικό deal για τον Μπαντιό
- Παναθηναϊκός, μπάτζετ: Τα χρήματα που έχει ξοδέψει ήδη για μεταγρφαφές
- Παναθηναϊκός: Ταλαιπωρία για Πελίστρι - Η Ομοσπονδία ακύρωσε την πτήση τσάρτερ!
- «Προφορική δέσμευση Παναθηναϊκού-Μπόνγκα, τι περιμένει ο παίκτης»
