"Δεχθήκαμε αστεία γκολ"

"Δεχθήκαμε αστεία γκολ"
"Δεχθήκαμε αστεία γκολ"


Ο Παναθηναϊκός αποκλείστηκε από την Γκαμπάλα μετά το 2-2 στη Λεωφόρο και η Ευρώπη έλαβε τέλος. Ο Γιάννης Αναστασίου, εμφανώς πικραμένος, έκανε σχόλιο στην κάμερα του ΟΤΕ μετά την οδυνηρή βραδιά του “τριφυλλιού”.


(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

“Προσπαθήσαμε αλλά δεν τα καταφέραμε. Ήταν δυο ανόητες στιγμές στο ματς. Τι να πω όταν δεχόμαστε τέτοια αστεία γκολ. Είναι άσχημο για εμας, αλλά πρέπει να σηκώσουμε κεφάλι”, είπε ο Έλληνας κόουτς αμέσως μετά τη λήξη της αναμέτρησης.


(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό

Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google
Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber