Δώρο το πρωτάθλημα από τον Τσίπρα!

Δώρο το πρωτάθλημα από τον Τσίπρα!

Αφαίρεσαν 3 βαθμούς από τον Παναθηναϊκό, κλείσανε την Λεωφόρο για 2 αγωνιστικές και ρίξανε 100.000 ευρώ πρόστιμο. Αυτή ήταν η απόφαση της πειθαρχικής επιτροπής της Super League και κατ επέκταση της νέας κυβέρνησης που θα τα άλλαζε όλα και όπως φαίνεται συνεχίζει στο ίδιο μότο των προηγούμενων.

Η νίκη με τον Ολυμπιακό λοιπόν είναι σαν να μην έγινε ποτέ και ο θίασος του Πειραιά μπορεί να πανηγυρίζει ακόμη ένα πρωτάθλημα.

Το μήνυμα το πήραμε. Μέσα σε 4 χρονιές, για δεύτερη χρονιά μας βγάζετε με το έτσι θέλω 3 βαθμούς.

Το μήνυμα δεν το πήρατε…

Με τον κόσμο του Παναθηναϊκού δεν τα έβαλε κανείς.
Καμία κυβέρνηση, κανένας υπουργός, κανένας υφυπουργός, κανένας επιχειρηματίας, κανένας έμπορος.

Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό

Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ.

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΠΛΕΥΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΔΙΑΛΕΞΑΜΕ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΟΛΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ.


(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Πηγή: Panathinaikos Press

Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber