Πήρε θέση ο Στιλ, σε άσχημη κατάσταση οι παίκτες
Ο Λουκ Στιλ μέσω ανάρτησης του στο twitter της προηγούμενες μέρες πήρε θέση για την τιμωρία του Παναθηναϊκού και την αφαίρεση των τριών βαθμών.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Ο Λουκ Στιλ ήταν από τους πρώτους ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού που πήρε θέση για την αναβολή του πρωταθλήματος χαρακτηρίζοντας την γελοία και ανούσια.
Ο Άγγλος γκολκίπερ μετά την ανακοίνωση της ποινής στο τριφύλλι για τα επεισόδια του ντέρμπι και πάλι μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο twitter σημείωσε πως όλοι οι παίκτες των πράσινων είναι “άδειοι” και απογοητευμένοι.
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΧαρακτηριστικά ο Άγγλος γκολκίπερ σε post που είχε κάνει το Σάββατο (27/2) είχε γράψει:
“Άρα 3 βαθμοί αφαιρούνται και δυο παιχνίδια χωρίς οπαδούς… “Άδειοι” και απογοητευμένοι όλοι”.
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Φαλ... σκιάχτρο στη ρακέτα - Ο επόμενος για το 5 - Τι μπορεί να δώσει ο Λάιλς»
- Παναθηναϊκός: Πώς έφτασε στο οριστικό deal για τον Μπαντιό
- Παναθηναϊκός, μπάτζετ: Τα χρήματα που έχει ξοδέψει ήδη για μεταγρφαφές
- Παναθηναϊκός: Ταλαιπωρία για Πελίστρι - Η Ομοσπονδία ακύρωσε την πτήση τσάρτερ!
- «Προφορική δέσμευση Παναθηναϊκού-Μπόνγκα, τι περιμένει ο παίκτης»
