"Η ομάδα είχε πνεύμα νικητή"

"Η ομάδα είχε πνεύμα νικητή"

Ο Λουκ Στιλ έκανε λόγο για πνεύμα νικητή που έδωσε στον Παναθηναϊκό τη νίκη επί του ΠΑΟΚ και μάλιστα με ανατροπή.


(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

«Δείξαμε χαρακτήρα… Μας δημιούργησε δυσκολίες το γεγονός ότι παίξαμε χωρίς κόσμο, ήταν δύσκολο. Βρεθήκαμε να χάνουμε το παιχνίδι και το ανατρέψαμε, γιατί η ομάδα είχε πνεύμα νικητή.

Θέλαμε να κερδίσουμε, για να δημιουργήσουμε πίεση στον Ολυμπιακό, που είναι πρωτοπόρος, και τα καταφέραμε» ήταν τα λόγια του Άγγλου γκολκίπερ.

Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό

Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber