Αποθεραπεία για τους βασικούς

Αποθεραπεία για τους βασικούς

Οι ποδοσφαιριστές που έπαιξαν στο χθεσινό παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ, ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας.


(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Με πρόγραμμα αποθεραπείας για όσους έπαιξαν στο χθεσινό παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ, ξεκίνησε η εβδομάδα στο Κορωπί.

Από κει και πέρα, οι υπόλοιποι παίκτες, αρχικά έκαναν ζέσταμα στη συνέχεια ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας και στο τέλος οικογενειακό δίτερμα.

Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό

Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο Μπαϊράμι απουσίασε με άδεια , ενώ αύριο οι ποδοσφαιριστές του Γιάννη Αναστασίου έχουν ρεπό.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber