Απορρίφθηκε η έφεση
Η ΕΠΟ απέρριψε την έφεση του Παναθηναϊκού και η ποινή των -3 βαθμών παραμένει για τα επεισόδια στη Λεωφόρο.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Υπενθυμίζουμε πως ο Παναθηναϊκός είχε τιμωρηθεί για τα επεισόδια με τον Ολυμπιακό στη Λεωφόρο με δύο αγώνες κεκλεισμένων των θυρών, -3 βαθμούς και 100.000 ευρώ πρόστιμο.
Οι πράσινοι έκαναν έφεση, αλλά η Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ την απέρριψε και το πρωτάθλημα τελείωσε!
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΠΟ:
Κατά την τελευταία της συνεδρίαση, η Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ έλαβε τις εξής αποφάσεις.
1. Δέχεται τυπικά και απορρίπτει κατ’ ουσίαν την έφεση της ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ κατά της υπ΄ αριθμ. 126/26-2-2015 απόφασης της Πειθαρχικής Επιτροπής της SUPER LEAGUE.
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Η αντίδραση του Κέντρικ Ναν στην άφιξη του Ομπράντοβιτς (vid)
- Μεταγραφικό ΝΤΟΥ, νέες ανακοινώσεις - Οι επόμενες κινήσεις μετά τον Ομπράντοβιτς
- Παναθηναϊκός: «Ο Αλαφούζος θέλει να κάνει το ''μπαμ'' στη μεταγραφή του σέντερ φορ» (vid)
- Παναθηναϊκός: «Λύγισε» ο Μιχάλης Γεωργαντής σε ερώτηση για τον Παύλο Γιαννακόπουλο (vid)
- «Ο Μάτοβιτς δεν θα είναι στον Παναθηναϊκό»: Τα δεδομένα για τους συνεργάτες του Ομπράντοβιτς