Απορρίφθηκε η έφεση
Η ΕΠΟ απέρριψε την έφεση του Παναθηναϊκού και η ποινή των -3 βαθμών παραμένει για τα επεισόδια στη Λεωφόρο.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Υπενθυμίζουμε πως ο Παναθηναϊκός είχε τιμωρηθεί για τα επεισόδια με τον Ολυμπιακό στη Λεωφόρο με δύο αγώνες κεκλεισμένων των θυρών, -3 βαθμούς και 100.000 ευρώ πρόστιμο.
Οι πράσινοι έκαναν έφεση, αλλά η Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ την απέρριψε και το πρωτάθλημα τελείωσε!
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΠΟ:
Κατά την τελευταία της συνεδρίαση, η Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ έλαβε τις εξής αποφάσεις.
1. Δέχεται τυπικά και απορρίπτει κατ’ ουσίαν την έφεση της ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ κατά της υπ΄ αριθμ. 126/26-2-2015 απόφασης της Πειθαρχικής Επιτροπής της SUPER LEAGUE.
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Βίντεο: Επική αντίδραση Ομπράντοβιτς-Γιαννακόπουλου όταν ο μεταφραστής μπέρδεψε τον Παναθηναϊκό με τον Ολυμπιακό
- «Σείστηκε» το ΟΑΚΑ: Τόσος κόσμος πήγε για τον Ομπράντοβιτς! (vid)
- Η αποκάλυψη Γιαννακόπουλου για τα τηλεφωνήματα Ομπράντοβιτς
- Ομπράντοβιτς: «Κύριε Αλβέρτη είστε έτοιμος να δουλέψουμε;»
- «Στην Αθήνα για να υπογράψει στον Παναθηναϊκό ο Ντε Φράι - Οι απολαβές»